Relatia disfunctionala dintre cetatean si politie e ilustrata printr-o analogie cu relatia de cuplu. EL personifica Politia cu defectele imputate de catre partenera sa. Ea reprezinta cetateanul.
Mai jos, o serie de spoturi sub numele generic: Intarziatul. Avem 3 spoturi pentru ca avem 3 etape. Avem trei etape pentru ca o schimbare brusca de atitudine din partea cetatenilor nu ar fi posibila.
Ne straduim maul mult
Incepem prin recunoasterea problemelor...
Continuam prin a face eforturi pentru remedierea acestora
Si nu incetam sa aratam cetateanului ca intr-adevar poate avea incredere in Politia Romana ;)
Mai avem si multe altele de zis cu privire la strategia noastra. Mai avem si spoturi si print si site si comunicare virala. Dar acum avem nevoie de somn. :)
Adelina
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
6 comentarii:
Nu seamana putin cu aceasta campanie?
http://www.buildingbrands.com/didyouknow/16_image_4.GIF
Mesajul e oarecum acelasi dar strategia total diferita. Avis e no 2 si de aceea se straduieste mai mult decat Hertz care e no 1. Politia Romana nu prea are concurenta dar se straduieste mai mult pentru ca rolul ei e sa serveasca cetateanul. Recunoaste ca nu s-a straduit suficient pana acum dar isi propune sa faca mai multe eforturi.
Ideea e ca noi nu cerem publicului sa aiba incredere in politie. Doar le propunem sa constate schimbarile politiei. In timp ce vorbeam cu oamenii despre politia Romana si ii intrebam ce parere au sau daca au incredere mai multi ne-au zis ca au o parere proasta dar ca recunosc ca in ultima vreme au constat o imbunatatire a atitudinii politistilor :) Ne-am legat de asta si am construit campania :)
Dar cum ai traduce in romana sloganul campaniei Avis? E o campanie pe care banuiesc ca o stiati, nu?
Suntem pe locul doi, deci tragem mai tare. Eu asa as traduce.
Noroc cu Radu, ca daca era dupa voi aflam la iarna ca ati pus filmulete pe site. Felicitari si bafta in continuare.
Radu - traduci asa pt ca probabil cunosti campania Avis. Dar de sine statator "Ne straduim mai mult" inseamna "facem mai multe eforturi in raport cu noi insine in trecut". Pe ideea asta am gandit campania - constientizam ca in trecut lucrurile nu au fost ok si nu ne-am ridicat la nivelul asteptarilor, dar suntem in proces de schimbare. :)
Richie - eh...nu aflai la iarna..pana atunci am fi uitat de tot. :))
Trimiteți un comentariu