vineri, 18 aprilie 2008

Epilog

Ce-am obtinut din cele 2 zile de conferinte? Informatii noi, experiente interesante, perspective noi de abordare a unor campanii de comunicare si multi oameni noi.

Trebuie mentionata si ziua de briefing: avem client. Dacia! In urmatoarele 3 saptamani vom realiza o campanie prin care sa creasca notorietatea Dacia ca sponsor oficial al Echipei Nationale de Fotbal. Totodata vom "intineri" putin imaginea Dacia :)

Dupa sedinta de briefing am avut o sesiune de training cu Razvan Matasel si Andrei Cohn. Un planner si un creativ, multe sfaturi utile. Unele dintre ele imi amintesc ca le-am citit pe site-ul Olimpiadelor la recomandarile juriului. Altele au aparut pe blogul lui Razvan anul trecut in perioada Olimpiadelor. Ne-au dat exemple, sfaturi, ne-au raspuns la intrebari... O sa ne straduim sa tinem cont de ele si speram sa facem o campanie si o prezentare reusita ;) Muuult mai bine decar la preselectii pentru ca am promis ca NE STRADUIM MAI MULT :P

Niciun comentariu: