miercuri, 2 aprilie 2008

Antigelu??? Cu Gelu n-am nimic!

Dupa ce azi mi-am schimat de vreo 6 ori parerea despre campania noastra si sansele ei de reusita, in sfarsit m-am linistit. :) Atat de mult incat m-am pus sa-l ascult pe Garcea fara sa ma enervez ca a distrus (aproape) iremediabil imaginea Politiei. :D

Mi-a facut mare placere sa revad vechile show-uri. Si simt nevoia s-o spun - erau buni, Vacanta Mare chiar erau buni la vremea lor. Numai cineva desptept putea sa scrie replicile alea tampite si sa contureze personajul atat de bine incat sa ramana viu in amintitirile noastre dupa atatia ani.

Ca tot vorbea Stefan Stroe de branduri coerente...Garcea cred ca ar fi obtinut un punctaj mare in sondajul acela. :)

Daca doriti sa revedeti:


Paula

2 comentarii:

Mistah White spunea...

INVITATIE PTR 6 APRILIE 2008 !!!
va invitam sa facem o intalnire mare, toata lumea care vrea...www.pimp-my-ad.blogspot.com
mai radem impreuna putin inainte de prezentari:P...ce ziceti?:D

Adeline spunea...

Din pacate nu vom fi inca la Bucuresti... Sunt 533 km de strabutut ;)