marți, 15 aprilie 2008

TeaM'Arca

Cred ca asta va fi numele nostru pe durata sezonului ploios. :) Am zis sa nu ne complicam cu o arca reala pentru ca oricum ar ceda. Doar va poftim in "perechi" de cate 5 in loc de 2. :P Totusi una imaginara nu poate da gres.
Venim cu mult chef de conferinte, iar vantul si ploaia nu fac altceva decat....sa ne aduca a bad hair day. :D Suntem plouate, dar nu la figurat. :P La fel ca restul echipelor. Citind blogurile am imrpesia ca toti concurentii vor fi acolo. Zicea Carina zilele astea ca poate nu vor mai fi locuri. Eh..asta n-ar trebui sa fie o problema pentru genul de cladire care se vede de pe Luna. :))

Paula

4 comentarii:

Carina spunea...

Da, ma gandeam sa le dau un mail organizatorilor sa le zic ca TOATA LUMEA vine la conferinte, dar poate stiu deja :P
Si de ce zici in numele meu ca nu-mi sta bine parul? ;;)

Anonim spunea...

N-am nimic cu nimeni,dar zau asa,mai fetelor..si baiatu' ..ce faceti voi acolo? In lipsa de alte comentarii va scrieti unii la altii?:D
Nu intru prea des la voi pe blog,dar cand o fac , spre surpinderea mea..ce sa veziii ???? Hooopa!! Alt comment! De la cine? EXACT! Tot de la voi!
Pe principiu: "Noi scriem,noi ne felicitam!" faceti cu randul la scris comment-uri (de pe acelasi calculator,banuiesc)sau intrati fiecare ,pe rand, ca sa faceti trafic pe blog?
Dati "Un leu pentru Ateneu" si rezolv eu treaba asta.
Gata mustruiala! ..si oricum am avut un comment mai mare decat 2 post-uri de-ale voastre!
v-am pupat din amintiri!

Andreea Paraschiv spunea...

da,da...de atata organizare azi am stat cateva ore bune in picioare..:)

Carina spunea...

Avem fani deja...wow :P

Asta e blog colectiv. Putem scrie oricare dintre membri TeaM'Saga pe el. dar uneori unul dintre colegi are completari de facut. Si ar fi aiurea sa tot editeze articolul asa ca pune cate un comment si-si spune durerea :)

Andreea, noi in prima zi am stat in primul rand (desi am ajuns tarziu), dar nu ne-am organizat nici noi bine si in a doua zi de conferinte am pierdut locul :D