luni, 28 aprilie 2008

Cu zambete la fotograf

Mi-am dat seama ca noi nu am pus poze de la intalnirea cu clientul (client=Dacia, remember?)
TeaM'Saga sta la poza. Ce blanzi parem ;;)


Clientii, sunt si ei cuminti. Ne asteapta.

Ade, mandra de ce-a extras. (La noi a fost mare scandal mare cine trage biletul. Ade, Paula si Ale au tras intre ele la sorti. Ade a castigat (iar!). Eu si Vlad am stat deoparte. Eu le-am zis ca de fapt nu clientul le interesa, cat poza cu Marius Balaci :P

Ne-am gasit clientul. Ne-am prefacut ocupati, cu multe hartii imprastiate... Am si lucrat...

Apoi ne-am pozat.

Concluzia mea: Ade a iesit zambareata in toate pozele. I s-a dus de rapa imaginea ;))

Carina

Later edit by Paula

Nu poza cu Marius Balaci era motivatia mea. Am deja. :P Si mai sunt alte ocazii de facut poze. De exemplu la party. Trenul il avem tot pe la 7 dimineata, deci sunt sanse mari sa plecam ultimii...din nou. :D

Revenind...pentru mine conta tragerea la sorti in sine. Rog pe aceasta cale organizatorii sa mai faca una. :)) Nu stiu cu ce pretext – ordinea intrarii pe scena, ordinea asezarii in sala etc. Poate asa apuc si eu sa-mi implinesc dorinta. Doar asta imi urau toti de ziua mea - sa mi se implineasca dorintele. It ain’t happening. :P

Niciun comentariu: