vineri, 25 aprilie 2008

Evrika?

Se spune ca Sarbatorile Pascale aduc lumina in casa si suflet. Eu zic ca au adus-o si in mintile noastre. :) Asta e impresia cu care am ramas dupa cele 3 intalniri de brainstorming pe care le-am avut pana acum. Nu ne-a venit vreo idee geniala din prima. Dar au fost niste intalniri in care s-a vorbit intruna. Iar acum ceea ce e cu adevarat surprinzator - s-a vorbit aproape intruna PE SUBIECT. :)

Daca la Politie ni se mai intampla sa dorim sa discutam orice altceva, acum toti aveam de impartasit cate o constatare, opinie, cate un potential insight sau concept creativ. Am facut liste cu idei. Imi dau seama ca deocamdata domina cantitatea si nu originalitatea lor. Sunt doar un set de adevaruri. Luate separat banale, iar impreuna...la fel. :P

Totusi azi mi se pare ca s-a nascut un concept care sa uneasca franturile. Poate sunt eu prea entuziasta acum , dar senzatia pe care o am este ca pana acum faceam un puzzle, iar azi in sfarsit am vazut poza de pe cutie dupa care ar trebui asamblat. :) Suddenly it all makes sens. Ale si Vlad au lipsit astazi, deci primul test la idei va fi in fatza lor. Sa vedem ce vor zice. ;)

In concluzie, simt un potenital mare aici, dar raman cu garda ridicata. :) Avem un brief pe fotbal si masini, deci va trebui sa evitam cu maiestrie cliseele din comunicarea acestor categorii.

Paula

Un comentariu:

RubiK spunea...

Noi, Rubik, alaturi de iepurasul nostru Cookie, va uram Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!