miercuri, 16 aprilie 2008

Prolog

Inca de anul trecut dupa conferintele OC am inceput sa ne gandim la cele de anul acesta. Acum s-au terminat si astea, deci putem sa incepem sa ne gandim la Conferintele Olimpiadelor Comunicarii din 2009. Citind diferite bloguri am observat ca unii se declarau oarecum dezamagiti de cele 2 zile de conferinte. Fie au avut tot felul de nemultumiri, mai mici sau mai mari, mai mult sau mai putin justificate, fie aveau niste asteptari pe care conferintele in sine nu le-au indeplinit.

In ceea ce ma priveste sunt cat se poate de multumita. E al treilea an cand urmaresc conferintele OC si pentru mine au devenit un fel de lovemark :) Imi place atmosfera din timpul prezentarilor, cand unii se declara de acord cu ceea ce se spune si aplauda, cand altii isi manifesta dezaprobarea... Imi place si atmosfera din timpul pauzelor cand toata lumea arunca priviri mai mult sau mai putin evidente pe ecusoanele celorlalti ca sa afle din ce echipa sunt. Intrebari de genul "Voi din ce echipa sunteti?" "Din ce oras veniti?" sau "Cum vi s-a parut?" se aud mereu pe coridoarele de la Palat. Imi place cand toata lumea se pune pe fotografiat. Se fac poze de echipa, poze cu mai multe echipe care au ajuns sa se imprieteneasca, poze cu vorbitorii pentru ca, nu-i asa, doar la Olimpiadele Comunicarii ii gasesti pe toti la un loc.

Sigur ca intotdeauna exista mici nemultumiri, dar nu cred ca acestea trebuie amplificate pentru ca exista riscul sa nu mai vedem padurea de copaci. Da, au existat si anul acesta mici probleme de organizare, dar mult prea mici pentru a umbri impresia generala pe care mi-a lasat-o editia 2008 a conferintelor OC. Oare merita sa ne plangem ca unele ecusoane au fost scrise de mana? Sau ca nu au existat mereu suficiente scaune? Sigur ca pentru cei care au stat in picioare nu a fost placut, dar pana la urma calitatea discursurilor si a dezbaterilor conteaza. Nu vreau sa minimalizez importanta detaliilor, dar nu cred ca trebuie sa ne cramponam de ele. Atata tot.

O sa revin cu impresii despre fiecare conferinta in parte pentru ca mie mi-au placut toate. Unele au fost mai incitante decat altele. Au fost si momente de plictiseala, dar au fost contrabalansate de prezentarile si dezbaterile incitante. Care? Cum? ... Data viitoare

Carina

Niciun comentariu: