marți, 8 aprilie 2008

Brief pentru juriu

"Sa cresteti increderea in Politie??? Sunteti dusi...asta e cauza pierduta". Dupa o luna in care am auzit mai des decat ne-am fi dorit replica asta, mereu insotita de rasete/grimase/zambete ironice in sfarsit nu mai trebuie sa ne gandim Politie :)
Am trecut prin multe idei, iar pe multe le-am respins noi inainte ca juriul sa o faca. Iar tot gandidu-ne la posibila reactie a juriului la ideile noastre foarte des se intalmpla sa ne intrebam - oare cum ar fi rezolvat ei brieful?

Asa ca am decis sa lansam intrebarea la modul oficial. Suntem foarte curiosi cum ar aborda membri juriului problema mai mult decat spinoasa a increderii in Politia Roamana. Nu suntem in postura de a cere minim 3 executii, dar ne-ar placea sa stim pe ce strategie sau concept creativ ar fi mizat. :)

Deci provocarea noastra se indreapta catre: Adrian Botan, Andrei Cohn, Razvan Matasel, Calin Crainic, Marius Negrea, Razvan Capanescu, Stefan Chiritescu, Alexandra Tinjala, Ileana Sebe, Daniela Nedelschi, Stefan Stroe, Emilian Arsenoaiei, Bogdana Butnar, Mihaela Radulescu, Ema Prisca, adica toti membrii juriului :P Dar ne gandeam sa nu-i "iertam" nici pe organizatori, ca doar ei ne-au dat sarcina asta dificila. Cum ar proceda Marius Balaci, Dragos Dehelean si Dragos Tuta?

Niciun comentariu: