marți, 1 aprilie 2008

39, 33, 25, 13

Nu sunt numere de la loto. Sunt echipele inscrise la Olimpiade anul acesta. In total 110. Nu mai stau sa analizez daca sunt multe sau putine, dar e usor de observat ca sunt echilibrate. A crescut numarul de echipe participante la comunicare institutionala. Destul de putini la comunicare politica.
71 dintre echipe au blog. Doar ca vreo 15% dintre ei n-au scris nimic... Exista si foarte multe bloguri individuale. Unele sunt goale, dar mult mai putine decat blogurile de echipa goale. Probabil blogurile personale au fost create independent de participarea la OC. Oricum, multe dintre blogurile individuale mi s-au parut interesante si le-am adaugat in reader. Am aruncat cate o porivire pe fiecare blog, dar n-am avut rabdare sa citesc prea mult. Pe cele care mi-au atras atentia le-am pus deoparte pentru mai tarziu :P

Carina

2 comentarii:

iulian zaharia spunea...

15% pffff.. vreo 35% la momentu la care scriu commentu. din astia 35% vreo 60% au word verification, de parca la OC vin doar spammeri. mi se pare o problema ca sunt prea multe si prea separate distantate. ar trebui ca toti sa facem link catre toti, ca sa facem un network adevarat. nu sa intru pe site de la OC ca sa va gasesc pe fiecare. probabil ati scris pe undeva, dar de unde vine "saga"?

Adeline spunea...

@Iulian: Din cate am observat multi dintre cei care si-au facut bloguri si le-au facut in urma incurajarilor organizatorilor fara a stii insa neaparat ce sa faca cu un blog, care sunt trickurile si cum se pot integra in blogosfera alaturi de ceilalti participanti OC.
In ceea ce priveste "saga", inseamna poveste care impleteste faptele reale (istorice) cu elemente de mit. Noi, in "povestile" noastre impletim creativitatea cu strategia :)
PS: Sa inteleg deci, ca ai inteles de la ce vine TeaM?