Dar inainte de TeaM’Saga, alte 12 echipe ce si-au prezentat campaniile in cadrul prezentarilor publice din cadrul Olimpiadelor Comunicarii.
De data aceasta, putem spune ca incursiunea noastra s-a derulat fara incidente. Desi Andreea ne sunase deja de doua ori pe drum, desi trenul a ajuns cu o ora mai tarziu si ne-a stricat socotelile noi ne-am incadrat perfect si am ajuns la timp la Casa poporului.
Concurenta astepta cuminte sa o jurizam. Nu atat noi, cat juriul propriu-zis, dar a fost un exercitiu placut :P Dupa ce ne-am salutat prietenii de prin alte echipe si am concluzionat ca suntem cu totii pregatiti sa dam ce avem mai bun am patruns buluc in sala Nicolae Iorga.
Fara prea multe formalitati au inceput si prezentarile campaniilor. Au dat startul cei de la 5 Viteze cu ceea ce au realizat ei pentru Biz. Inca de cand am aflat de posibilitatea ca Biz sa ne fie client am considerat ca ar fi un challenge destul de mare pentru echipa care il va extrage dar care ar putea da nastere unei campanii foarte frumoase. La fel spuneam atunci si despre Campaign si Sprite (desi Paula zicea ca ar fi facut si singura campania). Ni se pare ca cei de la 5 viteze nu au profitat de ocazia oferita de aceasta provocare. Prezentare mai mult decat anosta, n-am reusit sa distingem strategia (daca exista una), iar idei creative... daca erau noi nu le-am retinut. Intentia noastra nu e sa fim rautaciosi, dar totusi vorbim despre olimpiadele Comunicarii...
Advice nu s-au temut sa socheze cu campania lor pentru Sprite. Au facut din „icstrimer” un pseudo-obsedat sexual care nu mai stie, nu mai vede, nu mai vrea sa auda decat de placa sa. Ca sa nu citam si alte activitati ce le imparte cu aceasta :P No comment
Advisor au avut brief sa se adreseze copilandrilor. Au facut-o mai ales prin event-uri. Eventuri ce exploatau problema prieteniei. Si care te incitau sa traiesti fiecare clipa. Nu am prea fost de acord cu ideea tonomatului de prieteni, dar se prea poate sa prinda la emos. :)
Brutaria au lucrat pentru Campaign. Nu stiu daca din brief li se cerea sa se axeze pe provincie sau a fost alegerea lor, dar ideea e foarte buna. Si mesajele erau ok, dar nu stiu daca au ales cele mai potrivite canale pentru a ajunge la target. Per ansamblu, o prezentare reusita.
Eram nerabdatori sa vedem ce propun
Fivies pentru Coke Live Festival, mai ales ca si noi lucrasem pe un brief asemanator anul trecut la PR. Ne-a placut insight-ul de la care au pornit, dar am avut senzatia ca nu au mers pana la capat cu el. Cred ca puteau sa profite mai mult de pe urma lui...
Greenhorns. The Money Channel. Una dintre cele mai tari campanii. Desi n-am reusit sa disting toate executiile din cauza luminii au facut o treaba foarte buna. In mod deosebit mi-a placut ideea inserarii unei radiografii propriu-zise in reviste. Unele dintre executii mi s-au parut putin prea indraznete pentru targetul avut in vedere, dar colegii ma contrazic asa ca tac :P Bravo! (bravo Greenhorns, nu colegii)
P.I.M.P. my Ad pentru Orangina. Nu stiu daca a fost o senzatie sau ei chiar nu au mers pana la capat. Aveam impresia ca s-au oprit undeva la mijoc. 2 clipuri misto, niste idei de BTL si atat. Ma intreb de ce nu au mers mai departe cu ceea ce au inceput. Mi-e neclar si raportul modernitate - istorie, desi eu au explicat ceva. Aveam noi emotii...
Panda au lucrat pentru ABN Amro si au facut o treaba al naibii de buna. De la stencils la evenimente toate pareau foarte ok. Dar nu mi-a placut deloc ideea cu paintball cu purcei! Si apoi mai ziceau intr-un spot ca purceii sunt relaxati dupa partida aia... Asta nu. Dar in rest ...no comment.
Praf de pusca au prezentat cateva idei pe neconventional. Mi-au placut toate, indeosebi cea cu scarile de la metrou. Nu stiu exact ce le cerea brieful, dar mi-ar fi placut sa vad ideile putin mai inchegate, eventual declinate si pe canale conventionale. Mi-a placut mult si gandul strategic de la care au pornit...
Despre
Rubik nu pot sa vorbesc pentru ca in timp ce echipa lor vorbea pe scena, noi stateam pe scaunele condamnatilor ce urmau sa urce la ghilotina. Incercam sa ne stapanim emotiile si eu imi tot repetam ca de data asta voi cobori pe unde trebuie de pe scena.
ADfever si Activia. Hmm. Mi-a placut prezentarea, mai putin intepaturile dintre Alex si Cosmin :) In ceea ce priveste campania, nu stiu cum sa incep. Spuneau ca pozitioneaza Activia ca desert pentru a scapa de "eticheta" de medicament. dar pana la urma au facut destul de des aluzii la proprietatile de medicament ale iaurtului. In plus, iaurt desert nu e ceva atat de nou...
John O'Grout si Realitatea TV. Aveam asteptari mari. Colegii mei nu inteleg de ce tot repet asta, dara sa este. Poate pentru ca anul trecut le urmaream blogul si-mi placea ce gaseam acolo. poate pentru ca ma asteptam la niste executii deosebite. Poate pentru ca anul trecut pentru ei s-a terminat cu scandal si ma asteptam ca anul asta sa-si ia revansa ca la carte... Ideea e ca am cam fost dezamagita. Nu au avut o prezentare deloc rea. Nici campania nu a fost rea, doar ca era destul de nerealista... In plus, nimic vizual. Doar un prim slide cu numele echipei!
Despre prestatia TeaM'Saga nu mai vorbim. Ii lasam pe altii sa faca asta... ;)
Adelina si
Carina