luni, 5 mai 2008

Idei

Ciudata senzatie: pe de-o parte simt ca mai e muuult pana va trebui sa trimitem campania. Pana la urma azi e luni, iar deadline-ul e sambata. Iar campania, desi o tot periem si-o tundem si-o aranjam, in linii mai e gata! Pe de alta parte am impresia ca intram in criza de timp. Presimt ca urmeaza o noua "operatie estetica" pentru campanie, mai ales ca azi i-am trimis un mail (primul) clientului :D

In momentul asta suntem in stadiul de a scoate idei din campanie fie pentru a le modela in asa fel incat sa se muleze pe conceptul cnetral, fie pentru a le elimina definitiv. Azi ne-am intalnit din nou in formula completa si am dat o forma ideilor noastre. E ciudat cum ajungi sa-ti vezi propriile idei cu alti ochi. Ceea ce initial parea genial acum devine balast. Idei carora initial nu le dadeam prea multa importanta sunt privite acum cu alti ochi...

Intotdeauna am avut impresia ca noi lucram putin cam haotic si mereu sunt surprinsa cum la final lucrurile par sa aiba o insiruire logica. Formuland e-mailul pentru client am fost nevoita sa argumentez anumite idei sau sa le pun intr-o ordine cu sens. N-a fost usor mai ales ca mi sunt lucruri de stabilit. Si mai ales nu a fost usor pentru ca Paula a avut o revelatie legata de anumite idei si ma bruia pe messenger. Nu mai stiam ce ar trebui sa scriu in prezentarea pentru client si ce nu, pentru a astepta si opinia celorlalti colegi :)

Si sa nu uit, azi am completat formularul prin care ne inscriem la concursul de bloguri. Impreuna cu Ade si Paula am selectat insemnarile ce urmeaza sa fie citite de membrii juriului :)

Carina

PS: Nu stiu cat e de coerent postul asta. Mi-e somn. Sper sa-l editeze maine colegii mei daca nu e inteligibil :)

2 comentarii:

Anonim spunea...

Vreo 2-3 greseli de editare..in rest e ok :P

Carina spunea...

Ah, atunci e mai bine decat credeam :)