sâmbătă, 10 mai 2008

Net wireless avem. Curent nu se poate?

La intrebarea asta am ajuns dupa ce am trimis prezentarea pe ultimele 5 minute de baterie ale laptopului. :D Am zis sa lucram si noi in aer liber de data asta. Asa ca am mers in Piata Unirii unde credeam ca vom avea parte de putina liniste si soare. Dar la partea cu linistea ne-am inselat amarnic! La concurenta pentru atentia trecatorilor erau targul de carte Gaudeamus si Eco (o initiativa de ecologizare a Timisoarei) in cadrul careia copiii recitau poezii despre iedere si cantau Andri Popa. :)

Tot eventul asta avea si un moderator. Iar noi il auzeam in timp ce lucram intens la prezentare. Efectul? Ade a ajuns concluzia ca vocea lui seamana cu cea a lui Dragos Dehelean. :P Imi vin acum in minte cuvintele lui Adam de la MithBusters - "I reject your reality and subsitute my own." :))

Dupa ce netul ne-a venit si plecat de foarte multe ori am hotarat sa mergem sa trimitem mailul de la McDonalds. Wi-fiul lor e ceva mai stabil....si Chicken Premiere e destul de bun. ;) Singura obiectie e ca mi-au diluat Sprite-ul. Inteleg ideea de "2 cuburi de gheata ca sucul sa ramana rece", dar cei de la Mc o duc la extrema. :D

Paula


Un comentariu:

Roxx spunea...

eu cand comand de la mac sau kfc anunt din timp: "fara gheata, te rog!" ;)