joi, 22 mai 2008

Feedback is 71.67

Chiar ieri vorbeam cu fetele si ne intrebam daca anul asta vom mai primi punctajul pe campania din finala. Chiar daca am ocupat un loc pe podium eram foarte curioase cum a fost apreciata campania pe cele 4 criterii. Premiul a fost o confirmare a faptului ca ne-a iesit ceva bun per global, dar nu si un feedback propriu-zis. Iar punctajul a sosit. :)
  • Gandire strategica: 21.67 puncte (din 30 posibile)
  • Creativitate: 25.50 puncte (din 40 posibile)
  • Abilitati de prezentare si persuasiune: 14.67 puncte (din 20 posibile)
  • Incadrarea in cele 15 minute: 9.83 puncte (din 10 posibile
Stiam ca ne-a iesit o campanie mai degraba strategica decat creativa. Punctajul de acolo e conform asteptarilor. :) Ah...acum vad ca la creativitate totalul e de 40 de puncte si nu 35 cum credeam. Dar nu conteaza. Nu cred ca daca stiam de alea 5 puncte in plus munca la campanie ar fi devenit o explozie de creativitate. :))

La abilitatile de prezentare habar n-am cum ne-a iesit. De emotii nici pe mine nu ma auzeam bine cand vorbeam acolo. Deci astept inregistrarile audio sau filmarile ca sa vad cat de (in)coerenti am fost. :P

Surpriza e la incadrarea in timp. Chiar nu-mi dau seama cum am pierdut sutimile alea cand noi am avut o prezentare de vreo 10, 11 minute. Sau se scade si daca e prea scurta? :)

Mai vreau sa adaug ca nu sunt carcotasa. Bine, sunt...dar nu in cazul asta. :) Sunt fff multumita cu locul nostru. Cred ca am primit exact ce meritam. Nu era cazul sa ne clasam mai sus de locul II. Eu uneori mai retraiesc momentul premierii si-mi amintesc ce frumos a fost cand am auzit TeaM'Saga acolo. Revenind....asta e modul meu de a diseca feedbackul. :)

Paula

10 comentarii:

Anonim spunea...

Uite ca s-au dat si premiile, macar o echipa care merita sa fie pe podium (PANDA) a castigat, de celelate pur si simplu imi este rusine sa mai comentez. Era si normal ca sa castige Bucurestiul:)), dar macar cei de la Panda au fost pe bune, locul 2 si 3 de flori de tei. Nu va bucurati degeaba, pentru ca toata lumea va condamna, chiar nu meritati acel premiu! un juriu nu spune nimic, e doar un concurs, adevarata treaba incepe atunci chiar lucrezi intr-o companie, lucru pe care voi il vanati ca disperatii. Chill out, relax..
si ca imi definitivez si acest post, Carina, sau cum te cheama, nu numai ca ai gura mare, vorbesti aiurea si spui prostii, dar nu iti vezi defectele si te supraestimezi. parerea mea:))si da-mi voie sa comentez, e un comentariu propriu si personal si fara suparare:esti o vaca si la propriu si la figurat!
semnat al tau ”FAN” zk

Carina spunea...

Cineva e foarte suparat...

1. e clar. esti frustrat. nu-ti convine ca am castigat, in opinia ta nu meritam acel premiu. poate te credeam daca explicai si de ce, dar folosind rgumente pe bune, nu jigniri.

2. ramai la fel de anonim ca pana acum. asta spune multe, nu crezi? chiar asa...sa n-ai ce-ti trebe incat sa sustii ceea ce spui. pacat.

3. intr-adevar Panda isi merita locul. am zis-o si inainte si dupa premiere. respect.

4. zici ca ne dorim sa lucram pentru campanii reale. dar de unde stii tu ca facem asta deja? ;) think about.

5. referitor la faza cu vaca... pai ma simt magulita. in India vacile sunt considerate sfinte :) sigur, nu la asta te referai, dar fiecare intelege ce vrea ;)

6. incearca sa-ti folosesti energia asta pentru ceva mai constructiv decat sa arunci cu pietre. nu mai schimbi nimic acum si sincer, nu ne impresioneaza limbajul tau.

Have a nice day :)

Anonim spunea...

Poti sa te abtii, te rog? Scriem civilizat aici. Am inteles demult ca in viziunea ta nu aveam ce cauta pe podium, in finala, la Olimpiade sau in advertising la modul general. N-am priceput de ce pentru ca in toate commenturile tale pe langa mult "noroi" nu ai produs vreun argument care sa aiba vreun sens. Lucru pe care l-am fi apreciat daca s-ar fi intamplat!

Si cum sa nu, vanam joburi din Timisoara. De asta am si venit la Olimpiade. Acum stam cu mailul deschis asteptand oferte de colaborare de la distanta din partea agentiilor. Cum..nu se practica asa ceva? :D

Anonim spunea...

Felicitari pentru punctaj, fetelor :)

Si multa bafta cu ofertele de angajare. Speram sa aveti cel putin la fel de multe cate am avut noi!

Si poate ne intalnim vara asta prin Timişoara, la un ceai si un croissat-aux-chocolat... :)

Cheers,
Brutăria

Carina spunea...

Sa dati un semn cand treceti prin Timisoara :)

Anonim spunea...

Neneatanti Anonim. Si mataluta vorbisi aiurea si spusesi prostii in comentariul tau. Acu' noi ce sa facem? Sa te punem la zid, sa ne suparam pe tine sau sa nu te bagam in seama?

Io zic sa te iertam, ca pina la urma esti dovada vie ca si aia care cred ca nu vorbesc aiurea si nu spun prostii (in cazul de fatza mataluta), pina la urma fac asta (tot cazul de fatza si tot mataluta).

Apropo, de cin' ti-era teama de n-avusesi curajul sa fii barbat/a?

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

aw, carina, dar nu au meritat tastele alea sa le apesi cu scopul de a raspunde acestui anonim, care nu are nici macar atata pantaloni pe el/ea cat sa semneze niste pareri. sa fim seriosi, te mai uiti si in gura CUI vorbeste... hello, anybody there..?

;) iar statisticile vorbesc. cate mesaje de felicitari si cate de critica? plus, medalia juriului. deci, puteti da delete acestui fan nelinistit. and i mean delete like for ever gone, nici macar in recycle bin nu e de pastrat. ocupa loc. si ocupa dejaba.

felicitari! a, ma repet, ma scuzati! :D
still... congrats!

o blonda cazuta... pe ganduri spunea...

plus, era o vorba, pe care cu siguranta individul o pricepe, cred k e pe limba lui: "sa moara toti dusmanii" ...de invidie ca timisoara a luat argintul

Anonim spunea...

Eh...niste tarani...sau sa fie oare intelectuali? :))

Carina spunea...

Miruna, e clar ca e cineva care vrea atentie. Nu primeste in alta parte, asa ca ne revine noua placerea :)