vineri, 16 mai 2008

The big day

Astazi am devenit castigatori la Olimpiadele Comunicarii. Sunt foarte fericita pentru ca am trait experinta Olimpiadelor si pentru ca am fost si pe podium...TeaM'Saga a fost pe podium...cu mine si Vlad in spirit si la telefon! Am avut mari emotii si mi-a parut rau ca nu am fost alaturi de fete! Ma gandesc la ele si sper sa se distreze si pentru mine. Si eu voi sarbatori in acesta seara... cu cativa oameni care au inteles cat de mult inseamna acest concurs pentru mine si pentru echipa mea... Nu acesta este criteriul pe care i-am ales ca sa iesim in seara asta:) Mi-ar fi placut sa ma petrec cu voi...echipa mea draga si frumoasa comunitate creata de OC! Ma gandesc cu nostalgie la party-ul de anul trecut...super tare! Si luasem numai premiul special:). Cu siguranta in seara asta ar fi fost si mai tare. Mi-ar fi placut sa socializez cu ceilalalti participanti si astazi, mai ales ca atmosfera din acest an de la OC mi-a placut mult mai mult decat anul trecut!
Merg sa beau ceva in cinstea TeaM'Saga...nu mult alcool pt ca e politie:) Sau poate m-as scoate daca le-as spune ce campanie tare le-am facut!:)

Ale

Niciun comentariu: