luni, 3 martie 2008

Sedinta oficiala...

Asta se presupune ca a fost prima noastra sedinta oficiala dupa primirea briefului. Ne-am pus de acord: participam la proba de advertising asa ca in urmatoarea luna bancurile cu politisti vor fi la ordinea zilei :)) Nu m-am putut abtine si am cautat deja cateva, dar le pastrez pentru mai tarziu :P

Si sa ma intorc acum la ce ziceam despre sedinta. Am hotarat ca trebuie sa schimbam descrierea echipei, oricum nu se mai potriveste ca avem si baiat acum ;;) Am facut si brainstorming pentru descriere, am vorbit si despre descrierile personale... da, am vorbit si despre campanie - stim deja cum vom prezenta in fata juriului, chiar daca nu stim ce le vom prezenta :)) Avem si niste idei despre cum ar trebui sa ne imbracam :)) Glumesc acum... de joi chiar ne apucam de treaba. Clar, echipa???

Si acum poze:


Vlad - gandeste. Toti ceilalti facem liniste. Shhh!!! (nu a durat mult...)

Ale, in timp ce nu gandeste! (hai, ca nici la ea nu a durat mult :P)

Paula decide si ea sa nu mai gandeasca. Ii iese de minune ;))

Eu - o admir pe Ade ;;)

Ade e singura care se gandeste sa si noteze cate ceva...

Ade si Ale isi etaleaza ciorapii...

Paula se simte exclusa ca le fotografiez pe Ade si Ale cu ciorapii lor
asa ca trebuie sa-i fac poza la papuci :))


Guest star - Marius
Probabil vi-l amintiti din viralul pentru Coke Live Festival
din finala de anul trecut :))
El e responsabil cu incurajarile:
"Sunteti praf!" "N-aveti nicio sansa!"
"Cum naiba v-ati adunat voi???"


Atat deocamdata. Revin cu impresii dupa intalnirea de joi. Ne vedem joi... Ne vedem joi...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Eu ma bucur ca in urma italnirii am hotarat care va fi descrierea mea pt formular. Sper ca si urmatoarea intalnire sa fie la fel de productiva pt mine. :))

Carina spunea...

Paula, cat spirit de echipa...

RubiK spunea...

vreau sa vi joi...am strigat dupa eaaaaaaaa....alerg descult pe hol dar holul este goooolll!!! :D