vineri, 28 martie 2008

Haos organizat

Haos... cuvantul asta caracterizeaza cel mai bine modul in care am lucrat la campanie. Organizat... pentru ca pana la urma am terminat campania si o vom si trimite (asa-i Ade?) Mie imi place tare mult ce a iesit. Oare sunt subiectiva? :) Strategica? Este! Creativa? Este! De ce ar avea juriul alta parere?... Cred ca azi a fost ultima intalnire inainte de a trimite formularul de inscriere, maine urmeaza runda a doua - pregatirea pentru interviu :D

Sa va zic ce-am constatat eu cu privire la echipa noastra... Suntem o echipa fara par. Uf, nu suna bine...Mai corect ar fi ...cu putin par. Nu mai avem par lung: eu m-am tuns prin decembrie, dar atunci am taiat muuuult. Ade de felul ei n-are asa mult. De fapt are prea mult, dar e scurt. Vlad s-a tuns si el. Zilele trecute a mai taiat si Ale din par de parca nu era suficient de scurt. Si ieri Paula. Muuult par taiat. Mi-a facut si mie pofta de tuns :D

Later edit M-am tuns :D Si ce daca e miezul noptii? Si ce daca vara-mea a venit dupa un drum de 9 ore cu trenul de la Viena. Am intrebat-o daca ma tunde... M-am tuns :P

Carina

Un comentariu:

Adeline spunea...

Deci chiar am echipa de chele!?