sâmbătă, 1 martie 2008

Prima sedinta

Wow, ce harnici suntem! TeaM'Saga a avut deja prima sedinta pentru Olimpiade :D Una atipica, ce-i drept, dar e bine ca am avut-o, nu? Vineri seara 4 dintre noi aveam intalnire cu fostii colegi de liceu: Ade, Paula, Vlad si eu am fost colegi timp de 4 ani asa ca s-a nimerit sa fim impreuna in acelasi loc, aceeasi ora, cum rar se intampla. Si cum la un moment dat Ale a venit sa o ia pe Ade am profitat de moment si am iesit toti 5 din club si ne-am tinut prima sedinta :)) A fost utila, macar in ideea ca nu a mai fost nevoie de intalnirea de sambata :P

Carina

3 comentarii:

Anonim spunea...

daca mi-as aminti si eu mai exact ce mi-ati zis, da as fi putut sa spun ca o fost utila
Vlad

Anonim spunea...

Eu vi-am tot spus ca nu are rost sa cerem prea multe de la el pentru ca nu isi va aminti. El fiind "ametit"... :D

Carina spunea...

Face pe nebunu' acum. Aseara era chiar coerent in incoerenta lui :P