joi, 27 martie 2008

Mai putin

Ne pregatim sa trimitem si noi formularul... am observat ca unii au trimis deja. Nu ne grabim si bine facem :P Azi de exemplu a mai aparut o idee si era pacat sa fi trimis deja formularul :) Eram capabili sa trimitem o a doua varianta si nu cred ca organizatorii ar fi apreciat :))

Oricum, (ne-)am promis ca de data asta nu mai trimitem campania in ultimul moment. Anul trecut, in finala, am trimis chiar pe ultima suta de metri si am avut tot felul de probleme: nu incapea totul in yahoo...l-am sunat pe Marius Balaci... mai aveam cateva ore pana la expirarea timpului... a fost un haos :) Eram 5 fete si un calculator.

Oricum, zilele astea n-au fost tocmai usoare. Stres, nervi, idei, intalniri, dar mai ales discutii pentru stabilit intalniri. Cred ca pana la urma greul la Olimpiade nu consta in conceperea campaniei in sine, cat in organizarea echipei... modul in care membrii echipei se inteleg si se mobilizeaza pentru a atinge un obiectiv comun. Este important ca toti 5 sa creada in capacitatea echipei de a duce la bun sfarsit proiectul si sa fie dispusi sa si munceasca pentru asta. Nu e usor. Olimpiadele sunt solicitante. Timp, gandire, emotii...

Ah, si alta dificultate la Olimpiade... formularul de inscriere. Urasc formularul ala :(( 4000 de caractere... cu tot cu spatii. Si dai si scoate si simplifica si prescurteaza si reformuleaza .... e cumplit. Si la final toata munca ta de cateva saptamani arata ca un draft...cum spunea un coleg anul trecut. Sigur, se urmareste capacitatea de sinteza... stiu. Dar 4000 de caractere? :D

Carina

2 comentarii:

SORIN spunea...

ce sa ii faci....las ca pana la urma totul se rezolva ...eu va tin pumnii

Carina spunea...

Multumim Sorin. Poate ne vedem in finala ;)