vineri, 28 martie 2008

Decizii, decizii, decizii

Olimpiadele te invata sa filtrezi, sa prioritizezi, te provoaca sa separi, conturezi si sa sacrifci ceea ce nu e bun pentru ca aceea cale unica aleasa sa fie cat mai bine pusa in valoare. De aceea acum ne este asa greu sa ne alegem poza pentru formular. :)) Azi am avut sedinta pentru finalizarea campaniei care, pana la urma, s-a transformat in sedinta foto.

Din prima parte a sedintei a rezultat ultima piesa de lego a campaniei noastre si descrierea echipei. Bine...descrierea nu a rezultat pana la capat. :) Ade a lipsit, dar a fost telefonic alaturi de noi si deocamdata nu e incantata de idee. Oricum ea va trimite formularul, deci poate sa schimbe totul in ultimul moment. :P Esential e campania sa ramana aceeasi, dar cu ea e impacata. :))

Iar din a doua parte au rezultat zeci de poze din care incercam sa alegem acum unele demne de formular. Vlad nu cred ca va avea probleme. Cand ai jumatate de cap vopsit orice unghi e avantajos. :)) Alexadra trece printr-un rebranding - de la blond (asa e de cand o stiu) la o culoare ceva mai inchisa, deci sunt curioasa ce poza va alege. Carina si cu mine, pentru a ne usura decizia am recurs...una la alta: "Nah..zi-mi ce poza sa aleg pentru formular?". :)

Dar nu in functie de poza trecem in finala. :P Deci de maine divizam campania, ii dam fiecaruia portia si intram in repetitii pentru cele 10 minute de macarena. ;)

P.S. Simt ca joc pe 2 fronturi. Blogul meu e pe Wordpress si am petrecut deja suficient timp pe Blogger. So...over and out! - cum ar zice politistul american...cred. :)

Paula

Niciun comentariu: