duminică, 22 aprilie 2007

Post-ul mult aşteptat...



Sunt foarte multe lucruri de spus despre perioada în care am lucrat pentru Campania noastră Instinctiv Sănătos... În această perioadă le-am cunoscut mai bine pe fete, am învăţat de la ele, am mâncat multă îngheţată McFlurry şi am realizat împreună o campanie care a fost apreciată. Am lucrat cu entuziasm în toată această perioadă. Olimpiadele Comunicarii ne-au ocupat o mare parte a timpului, dar nu îmi pare rău deloc... E frumos să fi în finala Olimpiadelor Comunicarii şi cu cât interviul se apropia mai tare mi-am dorit asta mai mult! Vreau să le mulţumesc mamei, verişorilor mei (Cătă şi Andra) şi lui Vlad, care m-au încurajat şi nu s-au supărat că nu mă întâlnesc cu ei.:)

P.S.: Fetelor, voi fi mai punctuală la întâlnirile viitoare!
Ale

Niciun comentariu: