sâmbătă, 21 aprilie 2007

Jurnal de calatorie III (Carina)

20.04.2007, ora 15:35
Tocmai am plecat din Bucuresti. Avem sperante mari ca vom intra in finala. Desi am omis cateva elemente din prezentare (comunicarea virala, imnul campaniei) suntem multumite. Speedy Cicã a facut o impresie buna, iar JUNK SPA - ul a facut senzatie :)
Acum jucam repriza de intoarcere acasa, dar am modificat echipele: Ade&Paula - eu&Ale. De data asta o avem si pe Laura ca supraveghetoare. Sunt tare! Iar am castigat. E clar. Paula e veriga slaba. Eu castig in orice formula, ea pierde fara masura!

.....................................................................................................................................................................

Mai avem 1h pana in TM. Faceam o trecere in revista a evenimentelor din ultimele 24 de ore: 1066 km, un interviu in fata unui juriu format din personalitati de top din PR-ul romanesc, multe ore nedormite, tren, emotii, rasete, iar tren, iar emotii, iar rasete. De tren scapam peste o ora, dar emotiile continua pana maine cand se afla finalistii. GO TeaM'Saga!

Niciun comentariu: