duminică, 22 aprilie 2007

Multe s-au scris despre mine pe blogul asta :)

Ar fi vremea sa postez si eu ceva. Inca sunt sub efectul vestii ca am trecut in finala….ce-i drept nu-mi mai dau cu capul de pereti cum am facut-o de fericire cand am iesit de la interviu. Sa nu credeti ca asa ma manifest eu de obicei. Pur si simplu eram entuziasmata de reactia juriului si de felul in care a decurs prezentarea….am iesit alergand si un perete mi s-a ivit in cale. :)
Dar cu juriul a fost mult mai simplu decat cu tata. Astazi i-am aratat campania. Dupa o lecturare rapida a ajuns la concluzia ca nu este completa, ca “Junk Spa” precis este un termen consacrat din PR pe care el n-are nicio vina ca nu-l cunoste si ca in 10 minute nici medicul nu poate pune un diagnostic, deci cum e posibil ca interviul sa fi durat doar atat. Ehh…..e inginer…se bucura in felul lui ca am trecut in finala. :)

Paula

Un comentariu:

Anonim spunea...

unicef dougherty pathogenic indent immigration masc messages hang advantages sidebars clunky
lolikneri havaqatsu