duminică, 22 aprilie 2007

Before the interview

Ideea fetelor de a pleca joi seara spre Bucureşti a fost o provocare pentru mine. Am acceptat rapid propunerea gândindu-mă că ne vom distra în tren şi starea noastră de spirit ne va ajuta să facem o prezentare bună. M-am gândit că oricum voi avea şi Red Bull la mine, just in case...dar a rămas în bag până când am ajuns acasă. Am vorbit mult în tren, am adormit în poziţii foarte dubioase, am visat că vom primi un feedback din partea juriului şi m-am trezit cu şi mai mari emoţii...

În Herăstrău mi-au plăcut lalele mov. Timpul petrecut în parc a fost destul de scurt şi de acolo am plecat spre locaţia Olimpiadelor Comunicarii. Le-am stresat pe fete cu întrebarea :,,Mai e mult?". Ele mi-au ironizat atât abilităţile de pieton, cât şi cele de şofer, dar nu m-am supărat pentru că îmi sunt dragi.

Ta-ra-ram...când am văzut săgeţile spre clădirea Olimpiadelor Comunicarii am devenit mai tăcută şi mi-am spus că vom reuşi!

Ne-am înregistrat şi după aceea m-am gândit cu care din hainele aduse să mă îmbrac (normal că aveam două variante):) Accesorizată cum îmi şade bine uitându-mă în oglindă aproape că îmi venea să spun ,,Somebody stop me!!!" Între timp m-am gândit la ceea ce am de spus şi în mintea mea s-a derulat de câteva ori prezentarea noastră.
Nu a trebuit să ne cheme fetele din organizare la interviu pentru că noi eram deja acolo, în faţa holului, pregătite şi zâmbitoare.

Ale

Niciun comentariu: