miercuri, 25 aprilie 2007

Dragi conferinte :)

Tocmai am citit programul coferintelor. Super! De abia astept sa iau parte la ele.
Am participat si anul trecut la conferintele Olimpiadelor si a fost o exepreinta decisiva pentru mine. Eram in anul I la facultate...nu prea stiam in aceea vreme cu ce se mananca advertising-ul, PR-ul, dar ce stiam sigur era ca voiam sa invat. Iar conferintele au reprezentat momentul propice.

Am descoperit Olimpiadele intamplator...navigand fara tinta intr-o noapte pe net. Mi-am zis ca ar fi o idee buna sa particip la advertisng...si ca n-ar trebui sa fie prea greu sa-i convingem pe scandinavi sa treaca pe la noi. :)

Am muncit cu echipa mea la modul cel mai serios pt rezolvarea temei. Dar nu ne-am calificat. Si uitandu-ma in urma nu e de mirare. Nu cunosteam cateva reguli de baza ale advertising-ului. De exemplu, ca aveam nevoie de un insight... sau ca ar fi fost o idee buna ca spotul tv sa trasmita un mesaj...da, unul singur si nu o descriere pe scurt a litoralului romanesc. :)
Toate acestea si multe altele le-am invatat la conferinte. Si ceea ce mi se pare important e ca nimeni n-a venit sa ne spuna direct...faceti asa. Pur si simplu in urma lor am inteles ce se astepta de la noi...participantii la Olimpiadele Comunicarii, ce presupune cu adevarat o campanie de advertising sau PR.

Acestea sunt motivele pt care astept cu nerabdare conferintelei acestei editii. Deci, chiar daca inca nu a fost lansat formularul de inscriere....count me in...cu siguranta voi participa. :)
Aici puteti gasi mai multe informatii despre conferinte:
http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte.html

P.S. Ade, din pacate am vazut ca Naumovici nu participa anul asta... deci nu vei avea ocazia sa-i spui cat de mult ti-a placut ideea cu mielul volant… ;)

Paula

2 comentarii:

un junior planner spunea...

salut,
fratilor vad ca va intereseaza advertisingul...pe unii dintre voi chiar planning-ul. Intrebare: Cati dintre voi stiu cu adevarat ce este de fapt o strategie? Cati dintre voi stiu cum sa articuleze o idee? Cati dintre voi stiu sa scrie un rational pentru o idee? Cati dintre voi stiu ce e un brief de creatie?(atentie! nu ce contine...) Cati dintre voi isi dau seama unde se termina strategia si unde incepe creatia? cati dintre voi nu ganditi in spoturi, ci in concepte strategice?
ptr raspunsuri intrati pe blog sa discutam...poate mai invatzam unii de la altii :)
http://www.jurnaldeplanner.blogspot.com

Anonim spunea...

Am uitat sa comentez in urma cu o luna cand a postat Paula. De era sa dau ochii cu Naomovici... sigur nu-l laudam pentru ideea sa cu mielul volant... IL CERTAM!