sâmbătă, 29 septembrie 2007

Suntem harnicutze :)

Ziceam de curand ca n-am stat degeaba in timpul verii. Acum venim cu detalii: Paula, Ade si eu am decis sa participam la PR Award la sectiunea Junior. Am terminat deja proiectul, trebuie doar sa-l trimitem. Nu stim ce va iesi, dar n-avem nimic de pierdut :P Asa ca ne vedem la Saptamana PR-ului Romanesc... Totodata, Paula si eu trebuie sa ne terminam "practica" la Radio 21 - un proiect scris. Ale si Ade si-au facut proiectul pe cand noi credeam inca ca vom pleca in Bucuresti. Acum recuperam :)

8 comentarii:

Dora Teculescu spunea...

Ce ati facut la PR Award? Si eu am participat si sunt curioasa. Ce campanie ati avut?

Carina spunea...

Noi, din pacate, nu am castigat nimic... Gresesc... am capatat experienta ceea ce e foarte important :)
Oricum, noi suntem multumite de campanie si stim ca ar putea fi oricand implementata ;)
Tu ce ai facut?

Dora Teculescu spunea...

Campania de legalizare a prostitutiei. :p Cred ca a fost prea controversata tema... Oricum, experienta nu se exclude din beneficii, intradevar.

Adeline spunea...

@Dowel suna bine. :) Trebuie putin curaj dar este genul de campanie unde poti veni cu chestiuni foarte creative.

Anonim spunea...

Pacat ca nu vom primi niciodata feedback. Am facut campania pt un ONG f cunoscut noua...stim sigur ca e "implementabila". :) Dar tot sunt curioasa ce nu a fost ok la ea.

Carina spunea...

Eu raman la parerea mea... Voiau muuulta strategie, mai putin creativitate.
Si campania noastra era strategica, dar nu se vedea asta. razbatea mai mult creativitatea :)

Dora Teculescu spunea...

Dumitru Bortun e proful mwu de semiotica si Pricopie e decanul. Daca vreti sa obtineti feedback v-as putea ajuta. Eu personal astept o reanaliza a campaniei de la Bortun.

Adeline spunea...

Hm. Ma indoiesc ca fetele au vazut ultimul tau comment. Ma rog chiar sa primesti o notificare sau ceva pentru sunt ca sigura ca si colegele mele ar omora pentru ocazia de a avea un feedback pentru munca noastra. D