sâmbătă, 26 mai 2007

Am revenit!

Daca ne duceati dorul ( si stiu ca v-am lipsit), iata ca ne-am intors! Absenta noastra e motivata. In urma cu 2 saptamani am primit brieful si am aflat pt. cine urma sa lucram (Coca-Cola) si de atunci doar la Coke Live Festival ne este gandul ...
Ma intreb care va fi senzatia peste 2 zile, dupa ce vom fi prezentat campania. Cred ca va fi la fel de ciudat ca atunci cand, dupa ce am prezentat campania "Instinctiv Sanatos" in fata juriului de la preselectii, nu mai trebuia sa ne concentram asupra lui Speedy Cica. Noi continuam totusi sa ne intrebam care e cea mai buna metoda de a transmite mesajul "Educa-ti instinctele" catre publicul tinta, desi eram deja in finala. Probabil ca la fel vom proceda si acum: vom continua sa ne gandim la acest festival si dupa ce se va termina :)

Totusi, nu vom avea mult timp de stat pe ganduri dupa finala Olimpiadelor pt. ca de dupa colt pandeste sesiunea :(
Bafta celor care au deja examene!

Carina

Niciun comentariu: