sâmbătă, 2 iunie 2007

Efectele secundare ale Olimpiadelor....mai curand decat ne asteptam

Acum cateva ore am ajuns acasa....foarte obosite si in acelasi timp naucite de efectul pe care l-au avut Olimpiadele asupra planurilor noastre pt la vara. :)
Partea cu oboseala se trage de la party-ul de azi noapte la care ne-am simtit foarte bine si de la care cu greu am plecat...trenul il aveam abia la 5:47 :).
Iar nauceala...am castigat ca premiu special 2 luni de practica platita la Radio 21..lucru care nu corespundea cu niciun scenariu pe care sa-l fi facut noi inainte de premiere.
Acum ne punem intrebari despre perioada in care vom pleca...unde vom locui...cum sunt chiriile prin Bucuresti sau oare am putea sta in camin...probleme care nici nu ne treceau prin minte acum 24 de ore.
Se pare ca numele echipei e incarcat cu mai multa semnificatie decat banuiam noi. E greu de anticipat ce va urma, dar e clar ca pt noi Olimpiadele au reprezentat inceputul unei adevarate saga.

Paula

2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru tot ce ati facut si inca o data multumiri pentru participare.

TeaM'Saga spunea...

Multumim si noi.
Ne gandim sa participam si la anul. Dar vom fi in an terminal, iar sesiunea se va desfasura in luna mai.
De aceea speram ca Olimpiadele sa se desfasoare putin mai devreme decat aceasta editie.